Tvåtusentretton

Heyyy! Hur står det till? Hehe. Nu ligger jag här i min nya säng, i mitt nya rum, i mitt nya hus. Det mesta är färdigflyttat och det känns kanoners! Typ andra gången sedan klockan åtta i morse som jag inte står upp och arbetar. Har faktiskt varit riktigt kul, älskar sånt där att spika upp nytt, spackla, skruva och sen det där med att få in möblerna på rätt ställe är ju rent förträffligt intesant! Okej, så jag har inte bytt värdfamilj eller så utan har bara flyttat med min värdfamilj ett par hus bort. Måste säga att det är trist att så många har bytt värdfamilj redan, men glad att det blivit så mycket bättre för dem och att jag fick en så pass bra familia!

Iallafall så var det ju nyår! Jag gillar verkligen nyår, för på nått sätt är det inte bara en siffra datumet som ändras utan det blir som en nystart. Enda sedan 00:00 då jag var hemma hos min vän och kollade på the balldrop i NY för att snabbt springa ut och tända lite raketer, har jag känt att det här kommer bli ett toppenår. Allt har bara flytigt på som jag vet inte vad och humöret har varit på topp! Får vara här och leva min dröm och sedan åka hem, träffa alla jag saknat och uppskatta det jag har i Sverige! Klart det blir ett dunderår hehe!

Gott nytt år på er.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du är till hjälp för familjen. Tur att du har övat en del hemma :) Vad härligt du skriver! Håller med dig när det gäller 2013. Har stor förväntan. Love you for ever <3

2013-01-04 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0