SWEDISH FISH

Okej. Ända sedan jag kom hit får jag dagligen frågan om jag äter Swedish Fish, eftersom att det tydligen verkar vara så de känner igen Sverige, eller nåt liknande. Och alla blir lika chockade när jag säger "nej, vi har inte swedish fish in Sweden". Så för en stund sen ringde min hosaunt och sa att hon hade köpt nåt åt mig.. jag gick över och hon överraskade med mig deeeem! Det smakade som svenskt jordgubbsgodis, inte min favorit, men nu kan jag iaf säga att jag har smakat woooo. 

Kommentarer
Postat av: Annalee

Swedish Fish är Patriks absoluta favoriter! Han köper dem alltid när han är i USA! :) Ha det så bra Ida! Kram!

2012-09-21 @ 09:02:34
Postat av: Pappa

Dom menar surströmming!!!!!!!!! Kram

2012-09-21 @ 15:57:56
Postat av: Emma

haha jag tänkte också att är svensk surströmming så känt?

2012-09-21 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0