Hej

Hej på er allesammans. Ligger i sängen tidigare än någonsin och är litt ledsen i ögat. HAHA nu ska jag inte vara bitter. 
Sååå. Idag var jag på orientation i skolan, vilket betyder att jag fick en massa information och även guide runt hela skolan. Hittade två kompisar, mina första kompisar <----!!!!!!!!! så jag kände mig lite extra glad om läpparna! Har dock inget minne av vad de hette. Den ena killen var asiat och den andra hade keps och pratade så mycket att jag hörde cirka 0,5% av vad guiden sa. Men det var ytterst trevligt. Jag mötte upp min värdpappa och värdsyster och de nynnade på bröllopssången, eyyy..
 
Vid fyratiden cyklade jag och vpappa till soccerträningen, men det hade blivit något missförstånd så vi fick åka hem igen eftersom att jag var ensam på planen. Efter lite ringanden så fick vi reda på att träningen var timmen efter, så vi satte oss på cyklarna igen. Spelade fotboll under två timmar, men det var inte alls så roligt som jag minns att det var. Kände mig fett emo där på planen. Men jag njöt ju inte direkt.. Efter träningen var slut kom coachen fram till mig och sa att jag hade en plats i nåt av lagen, men är inte säker på att jag vill gå tillbaka haha. Ajjjjjjja. Kanske hittar nåt annat.. typ badminton. Får ta och tänka lite helt enkelt. Skulle behöva en mammakram hoho

Kommentarer
Postat av: Mammi

Här kommer en mammakraaaaam <3 Det löser sig Ida. Du hittar snart din plats :) Hoppas din födelsedag blir bättre!
GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN!!! <3<3<3 LOVE U <3<3<3

2012-09-06 @ 08:32:14
Postat av: Annalee

***GRATTIS Ida***
Hoppas du får en jättebra födelsedag!! Det är så roligt att följa dig här på din blogg.
Kramar från Annalee, Patrik, Elise, Nichis & Stitch

2012-09-06 @ 09:30:12
Postat av: Pappa

Jag längtar efter dig och vill önska dig en grymt bra 17 årsdag. Hoppas att det där med idrotten löser sig på ett bra sätt. KRAMIS

2012-09-06 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0