Oregon ducks kick off

Tjenaikina!
Haft fullizrulliz. Började med att vi igår gick upp för att åka båt! Grannarna har en fin sådan så vi fick följa med. Hade toppkul!! Ni vet såna där ringar man åker efter båten med? Såna åkte vi med. Min värdmamma var pro på det där asså, hon ba kör! Vi gick hem och chillade med min kära vän mat. Gick och la mig, somnade och vaknade av att klockan ringde. Det var dags att gå upp för att gå på Womens Self Defending Class! Fick lära oss lite knep om någon läskig skit skulle hoppa på mig så nu är jag fit for fight. CCCOOMME at me bro!! Efter det så cyklade vi till the mall i det fina vädret. Det var så sjukt - jag fick låna en Oregon Duck-shirt av Jessica och tusan vad jag kände att jag var en del av landet när jag klev in i the mall! Jag skojar inte när jag säger att minst 80% hade en Oregon Duck-tröja. Jag höll på att dö av rolighet hehe. Alla hade dessa på sig eftersom att det nu ikväll var Football kickoff. Därför spenderade vi denna kväll hos hostfarmoråfarfar. Där satt vi i deras soffa med gulgröna kläder och hejade på vårt lag. Ännu en gång var jag en del av landet. Tänk så mycket en tröja kan göra va? hehe. Sov gott. 








Kommentarer
Postat av: Obama

Alltså du har fått en sån grym placering, grym familj and so on. Sjukt jäkla avis på dig...

2012-09-02 @ 14:20:34
URL: http://kosmasimerica.blogg.se
Postat av: Emma

haha ditt ben ser typ ut att tillhöra någon annan på bilden i båten :P

Du kan få en t-shirt med ankor av mig när du kommer hem <3

2012-09-03 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0