Hola bondola amigos

Hej på er!
Hehe sorry kära wierd_stalker_91 att jag inte har bloggat, men haft ett gäng grejer för mig. För det mesta har jag varit i skolan. Det är så sjukt skojsigt att se hur det mesta faktiskt är som på filmer! Som med det där med cheerleaders och trummare som traskar runt på skolans område.
 
Idag skulle jag cykla till skolan för första gången själv. Min värdpappa hade tidigare visat en gång hur man tog sig det, vilket gjorde att jag kände mig rätt säker. Men jag skulle nog inte ha varit det.. Jag, som cyklade en kvart tidigare än vad man "borde", kom istället en kvart för sent. Fick fråga cirkus 5 olika människor hur man tog sig till skolan och efter en massa tid var jag äntligen framme. Klev in i gympasalen och alla blickar drog sig till mig. Röda mig. Men det gick bra ändå (mina värdföräldrar fick dock ett samtal om det på dirr). Jag tvingade min värdkusin att cykla med mig hem, så han ska följa med imorgon med haha. Känns säkrast.
 
Haha en sak till som är typiskt filmer (som även gjorde mig röd) var i artclass. Dock kanske mer i barnfilmer eller nåt, men ändå. Det var en kille som satt vid bordet mitt emot, han kom fram och lämnade en lapp på mitt bord och när jag tittar upp går han tillbaka till sitt bord och alla hans vänner råstirrar på mig, så jag blir skitröd i ansiktet. Kände verkligen pressen, hehe. Men så skrev han lite gulligt på den. Som i filmer. 
 
Det blev lunchis och jag gick med en av mina nya vänner (WOOOOP) för att äta och hon hade en kompis som kunde prata svenska, så vi delade lite svenska ord, hur toppen låter inte det? Och gissa vaaaad! Jag hittade en svensk utbytesstudent i min skola! Swedish parttyyyy!!
 
Har dock lite klagomål:
- böckerna är 100m breda
- böckerna väger 1000kg
- Svårt
- Jag får läxa varje dag
Så, nu känns det bättre! 
 
NU MÅSTE JAG GÅ, HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: Nyfiken_stalker_91

Det är ok för den här gången, men vad skrev han på lappen då????? :O

2012-09-12 @ 13:15:05
Postat av: Mammi

Det blir till att ägna lite tid till att plugga då... Hoppas du hittar bättre snart ;) Har du fått kontakt med tjejen i familjen som också ville att du skulle komma till dom? Allt väl här. Älskar dig!!!

2012-09-12 @ 23:13:35
Postat av: Pappa

Trodde lappar höll till i Norrland(-:

2012-09-13 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0