Football

 
Hej alla svennar!
Tänkte berätta lite om igår. I skolan hade vi early release, vilket betydde att vi slutade innan lunch. Om detta skulle hända i Sverige skulle de bara plocka bort de sista lektionerna, men här har man begränsar man istället tiden på lektionerna så att alla blir kortare. Det resulterade i att jag inte hade gjort mina läxor.. Och jag vet inte om jag nämnde det, men även att US history är sjukt svår? Så jag gick till min counselor, så vi ska försöka fixa det på nåt sätt (us historyläraren blev dock himlans sur så jag trallade snabbt iväg). Dagen var dock bra ändå. Efter skolan fick jag skjuts hem av min värdmamma och på vägen stannade vi på donken (<333333), fixade på banken, hämtade Stacy osv. Mot kvällen var det dax för mitt första footballgame!! Ååååå jag var så taggad!! Var fullt med folk och wääää, går inte att beskriva. Dels var det kul att titta på, eftersom att till skillnad från andra sporter så händer det saker hela tiden, och dels var det sån school spirit, varje gång någon goalade blev man helt lycklig i hjärtat och ville bara skrika med. Det roliga är att vår skola är så sjukt duktig också! Efter matchen frågade jag några boys om jag fick vara med och kasta frisbee, så det gjorde jag tills min värdpappa kom och hämtade mig. Alla andra var borta så jag satt och pratade med min värdpappa i en timme eller två. Han är så rolig och allt ba känns naturligt! Dessutom hade vi en massa frozen dessert att käka på. Sen var det sängdags. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Ida... Du VET ju hur viktigt det är att kunna rabbla alla presidenter med årtal?!?! Slarva inte med din US history nu!

Jag längtar efter dig sjukt mycket. Noah pratade om dig idag, han saknar sin moster Ida <3

KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

2012-09-22 @ 21:11:28
Postat av: Emma

Är det bara jag som inte kan se bilderna?

2012-09-22 @ 21:11:48
Postat av: e

kan inte se bilderna

2012-09-22 @ 21:36:58
Postat av: Pappa

Det var som jag trodde! Amerikanska fotbollsspelare är osynliga!kramis

2012-09-22 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0