Cupcake contest

Hej hej hej! Ursäkta mig att jag blir sämre på att blogga men antar att jag mer och mer kommer in i vardagen vilket gör att inte allt är lika speciellt längre. Men tänkte skriva lite hur jag har det iallafall! 
 
Skolan går skitbra men också mindre bra. Ahaha. Det där med vänner börjar koka ihop sig till en god smet (<-- svåra ord !!!) men plugget går sådär. Mina två första lektioner älskar jag! De två sista lektionerna dock, är skitssvåra! Ni vet när något känns helt omöjligt? Enkel känsla. SÅ. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen, hehe men vi ska nog kunna fixa det på något sätt. Har ju inte kommit till USA för att lida heller.
 
 
Här om dagen i skolan samlades alla för att se cheerleaders, dancers, höra rektorn prata och cupcakescontest. Jag trodde jag skulle dö, det var så himla coooooooooooooolt! Har aldrig sett cheerleaders sådär. Dem var helt crazyy. Ska nog se dem på fredag med eftersom att en tjej i skolan frågade om jag ville henka på footballgame!

Och om ni undrar varför jag inte lägger upp så mycket bilder så är det för att det känns lite awkward att ta fram kameran i skolan då man inte känner folk så superbra. Nu ska jag duscha, puss
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar efter dig lillasyster, blir glad varje gång du har skrivit ett inlägg! Vilka ämnen är det du inte tycker om? <3

2012-09-16 @ 08:00:06
Postat av: Pappa

Hej vännen,jag checkar bloggen varje dag och är med dig.Allt det jobbiga ko
kommer att lösa sig. Kramis

2012-09-16 @ 09:12:01
Postat av: Mammi

Fina bilder! Det ser precis ut som i min gamla skola Bellevue High!
Tiden har stått stilla känns det som :) Håller med dig om att du inte kom dit för att bli mosad. Lägg manken till och gör ditt bästa (!) och om inte det räcker så hittar ni säkert någon lösning. Love You <3
Kraaaaam

2012-09-16 @ 10:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0