TJONGGGG

Hej, jag fick en fråga av Mr/Mrs anonym. Känner mig som en sån där riktig Kenza-bloggare när jag svarar såhär ahah. Men så ni vet, fråga på ba! För det är riktigt skojt. 
 
"Är det värt att åka som utbytesstudent till usa? Och komma tillbaka och börja i en ny klass igen där man inte känner någon alls??" 
Svar: I början var jag också lite skeptisk till det eftersom att jag gillade min klass så pass mycket, men det släppte. Jag tror jag började inse vad året gick ut på, att det inte bara är vilken resa som helst, utan det är din livs resa. Det ingår så sjukt mycket, ärligt talat så känner jag hur jag själv förändras (and I love iiit) och hur jag ser på saker och ting på ett nytt sätt, så jag tycker att det är värt allt. - Sedan kommer jag hem, mina fina vänner är kvar där för mig och dessutom får jag träffa en himla massa nya människor när jag börjar i en ny klass vilket bara är ett stort plus. Är riktigt taggad. Dessutom var det som sagt nu jag ville åka, sedan (ett par år senare ja) kanske jag blir gammal och tråkig, då kommer jag ångra mig så hårt att jag inte åkte. Så nepp, det tvekar jag inte på!! 

Kommentarer
Postat av: Mammi

:))) Glad för din skull att du kom iväg <3
Kramis

2012-10-18 @ 08:51:56
Postat av: Emma

Det enda som är riktigt jobbig för Ida är att vara utan storasyster, och det är ju förståeligt <3

2012-10-18 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0