Homecoming

Hej! Nu har jag lite tid över så tänkte skriva en plutt. Samma vecka som vi har homecoming har vi också spirit week, vilket betyder att man klär ut sig till olika saker olika dagar. Vi hade t ex 80's, sheldon och oregon ducks, var lite oförberedd så valde endast oregon ducks. Om ni kikar tillbaka så såg ni säkert bilden på mig och Yelda. Är så himlans skoj att folk tar det på allvar och faktiskt anstränger sig för att klä ut sig!
Snart blev det lördag och det var dags för homecoming. Ni hör ju hur mäktigt ordet låter. Haha, det tycker i alla fall jag. I vilket fall så hade jag världens förväntningar. Lite väl höga, vilket gjorde att jag blev lite besviken. Det var liksom som ett skoldisco vi hade i femman.. Men dåligt var det ändå inte, vi dansade tills det var slut och efter det ringde vi en kompis. Han och hans vän plockade upp oss i sin coOoola Jeep och vi drog till Taco Bell, sedan flummade vi hela natten så det blev bra ändå!!
Nu har det snart gått en vecka till och jag måste säga att jag gillar skolan mer för varje dag som går. T ex igår så hade alla elever ett prov så vi utbytesstudenter kunde inte gå och jag kom på mig själv vara ledsen för att jag inte fick gå till skolan. Haha men antar att det är en bra sak.
 
Nu kommer jag inte blogga på ett tag eftersom att jag tidigt imorgon drar till the cooooast of Oregon!! Jag är jättetaggad och har hört en massa bra om det. TA HAND OM ER FINA! 
 
Yelda och jag, hon e nog den coolaste nånsin.. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är vacker Ida!!
Hur klär man ut sig till oregon duks?
Puss

2012-10-20 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0