Gamenights

Haft en sån där superduperdag!! Först hade jag skola, men var early release. Efter drog jag till Donken med två killar från skolan och drog sedan vidare och åkte massa longboard. Testade även sånna där coola handskar ni vet? Svårt hoho, men jag börjar få snits på det där med boarden asss.. Vi pratade även massa och drack iste i solen. Jag gick hem och åt mat (<33333). Sedan var det dags för game, stod laddad med popcorn och min kära Dr Pepper och sjöng med i de trevliga hejjarvisorna. Sedan åkte vi longboard i mörkret bland parkeringar och sedan blev det donkenglass. Tillslut fick vi ride hem och jag är glad som fin svensk apelsinkrokantschoklad.


Kommentarer
Postat av: Mina

Gosh vad fin du är i det där blonda håret!!! Tummarna upp! :) Puss

2012-10-06 @ 11:27:27
URL: http://minagilbertssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0