Costume

Nu är det så att det inte är allt för lång tid kvar till halloween, vilket även betyder att jag måste hitta en costume! Troligen blir det någon av dessa tre, tror det blir the beeeee! Eller kritan. Hmm, sicken är er favvo? Hoppas ni har det bra! Å Emelie, ingen aning om du läser detta men jag läste ditt jättefina brev snälla du!!! Nea, idag åt jag det sista av ditt godis och tänkte på dig när jag åt dem.. De smakade himmel! Å Evelina, jag drömde om dig inatt, vi blev jagade på bron i Brottby av en p12a, vi var rädda.. Nästan så att jag ville att mardrömmen var sann på nåt vis ändå! (Sen säger jag till alla mina vänner där ute att jag älskar er!! hehheh snel idag) Aja, här är kostymerna ja!! Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahah åååååh va jag saknar dig! <3

2012-10-25 @ 09:56:40
Postat av: Emma

haha lätt kritan :D

2012-10-26 @ 15:04:07
Postat av: Amanda

åh ta kritan! haha, ur söt ju! Saknar dig underbara du! Tänkte skriva "hoppas du har det bra" men kan inte tänka mig att du har något annat! PUSS

Svar: saknar dig med!! hehehe jo.. hoppas du har det grymt hemma :D :D <3 puss
Ida Forssén

2012-10-28 @ 18:49:49
URL: http://thecomebackchick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0