Carving pumpkins

Hej!!
Kom just hem från Kennedy, var där och åt pizza och karvade pumpor! Ser ni vad fina dem är?! Tänker inte säga vilken som är min för den är lite fulare hehehe. Men ändå, är ytterst stolt över oss! Det är så roligt att alla högtider är så stora här!! Längtar som tusan tills på onsdag då jag bland annat får bära min fina costume. Blev inte nån av de jag la upp utan jag mixade lite själv! Visar på torsdag eller nåt sånt bilder från dagen. Har förövrigt haft en grym dag.. men nu är jag trött som bara den, så ska ta lite reeses flingor (<3 <3 <3) och sedan sova i sköna sängen. Hoppas ni har det bra! PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Mammi

Wow, vilka konstverk! Hello Kitty och glada gubben :)
Vem/vad är Kennedy? Kram

Svar: min kompissss
Ida Forssén

2012-10-30 @ 09:35:27
Postat av: Emma

Förstod direkt att Hello Kitty var din eftersom den är finast <3

Svar: hahahaha emma det är inte min, dumma dig :(
Ida Forssén

2012-10-30 @ 18:21:41
Postat av: Anna

Aaee jag har alltid sagt det; det här med konstnärligt sinne ligger i släkten. Ikväll på en maskerad klädde jag ut mig till prinsessan Madeleine - så himla finurligt! Klädde mig som vanligt typ. En sån sak bara en Forssénare skulle göra... Fast du har större hopp för detta än jag Ida, FORTSÄTT SIMMA, FORTSÄTT SIMMA!!!

2012-11-03 @ 00:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0