Old thaaangz

Hej tjena!
Har inga bilder sedan halloween än men jag kör på ett litet inlägg ändå! Hmm okej. Jag börjar med bilderna:

Numero 1: efter the game! Chillar lite för mycket på Mc donalds. Vill ni veta en hemlis? Jag chillar där lite för ofta. Jag har gått upp 6 kilo UNTZ UNTZ!! Men det är så värt det mums..

Numero 2: Lite nya Dr Martensdojjor! Så vackra intesant?

Numero 3: man kan tydligt se hur min vän försöker lyfta den tjocka katten, historian efteråt tar vi en annan gång.

Numero 4: Harry är en pumpkin

Numero 5: Hazzel visar sitt riktiga jag

Numero 6: walmart har sedan veckor tillbaka massor av julsaker! Asså nej!! Jag har knappt svalt min mc donaldsmat än.

Numero 7: jag bakade chocolate ship cookies idag helt själv!!

Okej! Vi kör på ett långt inlägg då. Halloween var grym!! Bästa dagen hittills tror jag nästan! På dagen klädde jag ut mig i skolan, jag var militär. Trodde att jag skulle vara den ändå som klädde ut mig men det var fullt med folk! Som tur var! Skolan var över och då åkte jag, hazzel, yelda och daniel till Coburg och det var så kuligt så kuligt!!!! Vi fightades i mörkret med sånna där fina, lysande pinnar, vi pratade, dansade och skrattade, vi gick till en åker under månskenet och dansade ännu mer. Lite tidigare under dagen kom det självklart en massa barn och ungdomar som knackade på och ville ha godis. Eftersom att man i Tyskland har som tradition att de måste sjunga en sång innan de får godis så fick vi alla att göra det också. På detta knasvis skaffade vi även lite vänner så vi hängde med på äventyr och gick med dem för att införskaffa lite godis!! Omnomnom! Blev lite sent så nästa dag i skolan var jag i princip död så när jag kom hem somnade jag på dirr och sov i nästan 17 timmar tills skolan började. Och idag har jag haft en grym dag!! Bl a för att jag hade en massa saker jag inte hade lämnat in i Art, men så säger hon att hon satte ett B på allt jag inte gjort! Jag frågar varför och hon svarar att hon är snäll! OMG HON E FÖRTUSAN MER ÄN SNÄLL! Så jag har liksom glidit på en bräda hela dagen! Har så mycket mer att berätta men jag känner att jag borde stanna och sluta här. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0