balala

N
äme
 
n hej på er! William ville att jag skulle blogga (dock lite sent) så tar och gör det nu.. och vad ska jag blogga om, om inte det perfekta vädret? Hallå. Det är sommar nu - back to life! Man mår så himla mycket bättre, så åå, vad jag är glad!! Dessutom sitter jag på mitt favoritställe, vårat hus på Gotland. Kan inte bli mycket bättre än såhär!
Okej, jag har faktiskt en sak att klaga på! Nu, när jag åker till USA så kommer jag inte ha kvar min mysiga klass. Den är förhimla bra! Alla är så konstiga men ändå gosiga, vilket gör att även jag passar in. Kommer sakna dem jutt.
Nämen hej på er! William ville att jag skulle blogga (dock lite sent) så tar och gör det nu.. och vad ska jag blogga om, om inte det perfekta vädret? Hallå. Det är sommar nu! Typ. Back to life woo! Man mår så himla mycket bättre, så åå, vad jag är glad!! Dessutom sitter jag på mitt favoritställe, vårat hus på Gotland. Kan inte bli mycket bättre än såhär!
Okej, jag har faktiskt en sak att klaga på! Nu, när jag åker till USA så kommer jag inte ha kvar min mysiga klass. Den är förhimla bra! Alla är så konstiga men ändå gosiga, vilket gör att även jag passar in. Kommer sakna dem jutt.
 
 
 
 
 
Lite studiobilder med Johanna.
 
Trackback

RSS 2.0