WEHO

Såhär ligger det till... Om -1 dag, dvs igår, fick jag mitt visum. Och fy tusan vad cool jag känner mig. Det har en egen sida i passet och dit tänker jag gå om jag har tråkigt. Typ.

Om 0 dagar, dvs idag, har jag namnsdag. Grattis bruttan!! (haha lol)

Om 50 dagar har jag 100% åkt, sista avresedatumet är förbi och min plats i staterna är garanterad. Jag ligger och sover i någon soft säng med drömmar som jag knappt skulle förstå nu.

Om 55 dagar har jag spenderat ett antal dagar i New York med en himla massa shopping, sight seeing och umgåtts en hel del med andra nordiska utbytisar.

Om 182,5 dagar, dvs ett halvår på pricken, är det julafton. Troligen kommer jag sitta runt en stor amerikansk gran och gråta lite eftersom att jag inte fått någon lax på hela dagen. Annars kommer jag fira jul som aldrig förr. Ni vet sådär som de gör på film.
 
Om 365 dagar (okej, jag orkar inte räkna, men till er fördel så får ni lite marginal) har jag upplevt en dröm som inte kommer gå att ersätta. Jag kommer komma hem med så mycket mer. Upplevelser, tankar, åsikter, icebreakers (världens godaste godis), nya vänner, ny familj, erfarenheter, trosor från Victoria Secret, you name it. 
 
Sånt där är förhimla gött att veta. Man får liksom nypa sig själv,
 
Iväg och jobba nio timmar. Back to reality.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0