hej sålänge

Hejhejhej! Nu är jag sådär supertaggad igen. Har i alla fall varit och köpt saker som man behöver ha med sig, letat igenom staden (Arninge lol) efter den fetaste resväskan och fyllt i de sista papprerna. Kan i princip inte tänka på mycket annat än hur gärna jag vill ha familj.. utan kan man knappt ana hur det kommer bli. Här sitter man lite sådär oälskad utan att någon vill ha en. MEN WOAWOAO!! Okej, nu är jag sådär flummig så det blir nog säkrast om jag stänger ner det här. Puss puss puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

BALLT att du har bild här i kommentarsfältet - fetcoolt! Inte för jag ser vad jag skriver men ändå! Ska också åka till usa den 3 - lust för ett länkbyte?

Svar: Haha ändrade det för jättelänge sedan och kommer verkligen inte på hur man tar bort det! Jo, men kör till!
Ida Forssén

2012-07-21 @ 11:46:44
URL: http://hannabramsvik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0