And there'll be sun, sun, sun

Två små finurliga bilder från idag
 
Jag har kommit på hur mycket jag gillar att vara ute. Man är liksom fri att göra det mesta och man är fri att inte göra någonting alls. Det är typ där jag är nu för tiden, lite var som helst. Där ja. Okej, förutom när jag är på donken då, vilket jag är en större del av tiden, men det säger jag inte för det låter allt för tråkigt. Men imorgon jobbar jag sista dagen för hela året! För snart tänker jag åka. Hihi. Skulle vilja säga att det är sorgligt, men det blir rätt skönt efter att ha jobbat nästan varje dag i hela Juli. Tänker verkligen njuta när jag betalar med pengarna och känna att jag är värd varenda öre mohaha! 
 
Nu ska jag sova så att jag överlever sista dagen. PUSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0