Lite terre

hej på er fina! nu tänkte jag supersnabbt ta och skriva lite text också. Jag har det makalöst bra! Älskar det verkligen.
Så häromveckan var jag ju till San Fransisco.. dit åkte jag med min organisation, ICES och det var toppen. Riktigt mysigt med full rulle. Vi åkte till Alcatraz, den där bron (vatusan heter den haha), Jellybellyfactory, shoppade osv. Den största besvikelsen var att det jag såg fram emot mest, vilket var six flags, var stängt pga av vädret. Vädret var inte ens dåligt så jag var lite oglad. Men det blev en bra resa! Dagarna efter har jag gått i skolan, där det har varit en hel del drama. Pojkdraman. Hahahaha. Nejnej (jojo!!!!) iallafall. Igår var vi också på en Christmasparade! Inte stod vi bara och kollade, utan vi deltog! Gick i ett långt tåg och en del av tiden hängde fick vi sitta i en julvagn. Tills vi blev tillsagda. 
Sedan idag har vi åkt runt med en kompis Jeep runt i Eugene. Vi köpte penisdoughnuts, oreodoughnuts, vi åt KFC, vi drack från Dutch Bros, vi gick till Buffalo Exchange, vilket är världens bästa ställe. Ikväll har jag bakat massa kakor som jag ska skicka hem till min kära mamma och pappa! Hmmmm.... Imorgon åker jag till Portland = IKEA!!!!! = Svenska saker!!!!!! + shopping!!!!!! = kläder!!!!!!. Och senare i veckan har jag planer med!! Kultiga. Ska bl a ut och springa med en kompis ett par dagar och komma i form (det lät bättre än vad det var med gymkortet.. har inte rört mig på ett par veckor nu).. Jajajaja. Skittråkig text men vad gör det, jag fick er i alla fall att läsa hela vägen. JAG SAKNAR ER SÅ! :)
Här är tjuvkik mammis och pappis. och ha det bra på kanarieöarna!!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hi there! Nu är vi tillbaka igen :) Vi hade det varmt, soligt och skönt. Blev några simturer både i poolen och i havet faktiskt. Vilka fina bilder! Kakorna ser supersmarriga ut! Bak-takterna håller i sig ser jag :) Vi vill skypa någon gång framöver. Känns som det var hur länge sedan som helst Ida. Vi saknar dig mer än någonsin och det blir en konstig jul utan din mysiga närvaro. Var rädd om dig. Jag Ä L S K A R DIG!

Kraaaaaam <3

P.S. Golden Gate-bron

2012-12-18 @ 22:32:08
Postat av: Emma

Helluuuu, uppdatera snart ;) Jag längar efter dig!

2012-12-20 @ 10:20:04
Postat av: Pappi

Ja vi måste skypa(-----:

2012-12-20 @ 20:45:14
Postat av: hannah gustafsson

GAAH! du får det att låta såå jävla underbart skit kul och ap värt att dra till usa ett år, är det så super bra som de verkar?? sjukt sugen själv nämligen ... :)

Svar: det är verkligen helt underbart! Finns ju nackdelar också men värt på alla sätt och vis, är så glad att jag gjorde det!!
Ida Forssén

2012-12-26 @ 23:07:50
URL: http://gustafssonhannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0