They see me roooollin

Godmorgon! Vaknade för några timmar sedan. Känns rätt skönt nu när jag börjar känna mig mer hemma, gick upp för att ta en bagel och flingor, hoppade sedan in i duschen. Har dock ett litet problem.. ni som känner mig vet att jag inte kan gå på toa hos andra, så min mage gör lite ont. Kanske är ett stort problem. Varför kommer jag ens alltid in på sånna saker? 
 
Igår var vi iallafall och shoppade. Letade egentligen efter en tjocktröja eftersom att jag bara tog med en, men hittade ingen.. Köpte dock ett par jeans och vet ni vad jag hittade? Parfymen som checka in-vakterna på flygplatsen beslagtog, så köpte den på nytt. Äntligen får jag gosa med den goda doften igen hihi. När vi kom hem kom det över någon släkting. Det är så roligt, för det kommer över folk de känner hela tiden, som ett litet öppet hus och alla är så trevliga! Mot kvällen satte vi oss ner för att gå igenom några blanketter ICES (organisationen jag åker med) hade skickat till dem. Gick igenom regler och saker jag borde veta. Det är så skönt, jag trodde att jag skulle ha en himla massa stränga regler men allt är rätt soft och de säger själv att de inte är den slags familjen som gillar att sätta regler hit och dit utan slutsatsen blev "gå till skolan och ha kul". Slutade kvällen med att somna till filmen Halloween. Ytterst bra dag. 
 
Let's se vad denna dagen har att bjuda på!! 

Kommentarer
Postat av: Mina

Hahaha, Ida då...! :D Jag glädjer mig att du har det bra! Då blir jag lugn, haha! Pusss

2012-08-27 @ 20:17:55
URL: http://minagilbertssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0