SLUSHHHH


Fina pyjamasbyxor jag har köpt va?
 
Idag åkte vi för att prata med coachen för the soccerteam. De hade match just då så istället fick jag kolla in mitt kanske-blivande lag och se hur duktiga de var. De såg dock väldigt bra ut, så jag undrar hur det ska gå. Vore iallafall värt att testa, så guess what! På måndag ska jag på tryout!! Shit, läskigt! Men hoppas det går bra. HIHO! Snart får vi gäster och laxdax! ..och imorgon, då ska vi åka bååååååååt, lär bli ett par bilder skulle jag tro. puss
 
PS mamma, kolla din fbmail. 

Kommentarer
Postat av: Wille

HAHAHAHAHAH

Varför har du inte sagt att du ska börja soccer för? och btw.. Eva, kolla inte din facebookmail eftersom det är en enorm utskällning av Ida kan jag lova!
Peaceeeeeeeee

2012-08-31 @ 04:44:52
URL: http://lostinamerica.blogg.se
Postat av: Mammi

Härligt Ida med lax, gäster, båttur. Spännande på måndag. Kommer du att gå "senior year"?
Wille: Det skulle vara väldigt olikt henne :) Ha det bra i Philomath!

2012-08-31 @ 10:53:21
Postat av: Emma

Älskar svampbobbrallan!

2012-08-31 @ 19:38:38
Postat av: Anna

meeeen åh vilka brallor!!!!! :D Verkar som att du har det bra Idapida! miss ya homie! see you in a year lol puss&kramis

Svar: jaaaaaaaaaa och du med!! MISS YOU TOOOOO <3
Ida Forssén

2012-09-01 @ 04:56:15
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0