Piiiiizzatime


EY WHADDUP 
Vaknade upp och tog ett par salamimackor. Chillade mest fram tills det var tajm att åka till skolan! Har en jättetrevlig mentor. Vi satt vid ett runt bord och gick igenom alla classes och jag fick välja. Känns som att engelskan aldrig har varit så dålig som den timmen, alldeles för svåra ord.. Men det gick bra och kändes som att jag fick med det mesta. Blev bl a:
- Graphic Design
- American History
- Basketball
- Racquet sports (Tennis, badminton and so on)
- Biology
- Soccer
- Art
- Photoshop
- Algebra
Nepp, kommer inte ihåg mer.. Egret det skulle jag till min kontaktperson och träffa alla hennes utbytestudenter, men kom ca 1,5 sent eftersom att jag varit i skolan. Lagom till pizzan though! Var faktiskt roligt.. men kände mig lite dum för att en av frågade mig "pratar du alltid såhär lite?", frågade om han var ironisk, ooooh yes, det var han. Soooorrraayy. Sen fick vi skjuts hem allesammans och sedan dess har jag myst med Jessica. Såg bl a Juno, en av mina favoritfilmer. Åååtusan måste bara säga att jag tycker om min familj!! 
 
Btw, min kontaktperson sa att det var en annan familj som också hade valt mig som hostkid, som hade en dotter i min ålder som ville träffa mig (som också går på samma high school) så vi hon skulle maila mig + att min värdbrors flickväns brorsa hade hört om svensk kladdkaka, så jag lovade att vi skulle träffas och baka tillsammans. Kanske får en vän eller två ändå. FRED UT

Kommentarer
Postat av: Anna H

Åh vad kul med klasserna! :D klart du kommer få vänner! Don´t worry dear! :D<3

2012-08-29 @ 21:30:51
URL: http://itsanna.blogg.se
Postat av: Emma

Alla vill ha dej för du rockar fett <3

2012-08-30 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0