Ny kategori plusplusplus

+ Jag kan äta hur mycket jag vill av mitt favoritgodis: Icebreakers
+ Alla är så trevliga, pratar på en himla massa bra saker med trevliga röster
+ Maten
+ Att jag inte hade tänkt för mycket på hur allt skulle vara innan. Don't! Då blir saker rätt eller fel, då det egentligen bara är annorlunda.
+ Min sköna familj
+ De gula skolbussarna
+ Dela rum!! Kan låta jobbigt, men tusan så mysigt det är.
+ Hur alla hjälper alla
+ Pizzorna är tjocka. Mycket godare
+ Man kan gå i pyjamas till skolan
 
Tror jag ska göra en egen kategori med plustecknet. Det lär nog fyllas på med jämna mellanrum. Börjar såhär hoho

Kommentarer
Postat av: Emelie C

pyjamas?! :D på riktigt?!

2012-08-29 @ 20:18:46
Postat av: Anonym

Några minus? hehe :)

2012-08-29 @ 23:20:18
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

JAG DELAR OCKSÅ RUM OCH ÄLSKAR DET!

Svar: VIISSSST!? :D
Ida Forssén

2012-08-30 @ 00:54:11
URL: http://www.breakawayusa.blogg.se
Postat av: Mammi

Är så GLAD att du trivs så bra!!! Så roligt att få dela dina upplevelser! Jag drömmer mig tillbaka lite :) Men pyjamas till skolan? Modebefriat?

Svar: :D :D :D :D <3
Ida Forssén

2012-08-30 @ 08:10:36
Postat av: Emma

Jag vill också gå i pyjamas till skolan :(

2012-08-30 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0