NEW YORK OHIO SAN FRANSISCO EUGENE


I brist på bilder, lol
Ännu en dag i New York avklarad! Min energi har varit på botten men haft det riktigt gött ändå. När vi kom hem så hade vi alla ett möte där ledarna skrämde oss totalt. Vi fick veta hur gärna vi inte skulle missa buss, incheckning eller flyg. Kanske kan behövas hahaaaa!
 
Så imorgon åker jag alltså till familjen! Finallllllly. Nervositeten är så hög att mina tankar snurrar om hur många timmar sömnen ligger på inatt, men intalar mig ändå att allt går bra. Hur snett kan det gå liksom? Så konstig är jag inte, hehehHE. Åååå jo, det är jag.. Aja, det får gå som det går helt enkelt. Klockan 6:20 går bussen till flygplatsen och I'm not gonna be late, vad som än händer. Från New York åker jag till Ohio, vidare till San Fransisco och sedan slutdestinationen Eugene. Där stannar jag ett bra tag, bosätter mig och allt. Nu gäller det bara att packa klart och sedan sova så fort som möjligt!
 
Hoppas ni har det bra där hemma. Några pussar får ni hoho,
BTW, nästa inlägg kommer skrivas hemma hos gosig familj.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad spännande!! :O

2012-08-24 @ 14:28:14
URL: http://itsanna.blogg.se
Postat av: Mammi

Puss tillbaka till dig gumman!!!

2012-08-24 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0