Happiness is only real, when shared

- Into The Wild (världens bästa film osv)
 
Alltså åå. Jag skojar inte när jag säger att de tre senaste mornarna har gett mig en varsin tår. Jag vaknar upp med ett gäng nya inlägg att läsa från olika utbytesstudenter där de sriver om deras dagar i New York. Vissa har till och med kommit fram till deras familjer. Det här gör att min vilja bubblar över och kan typ inte hålla i mig och allt sånt. Jag vill bara åka!!
För er som känner er lite lost är det iallafall så att innan man åker till sin familj åker man på något som kallas Soft Landing Camp. Då åker man till New York med ett par andra utbytesstudenter för att bli av med jetlagen, ladda om hjärnan och för att man lättare ska åka vidare till familjen sen. Detta känns sjukt bra och det lär bli 100% användbart. Här är iallafall lite bilder där vi kommer bo!
 Tänk er oss springa runt som apor här. I like what I see guyssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0