fullisrullis

Hej omvärlden! 
Är inne på den sista veckan i Sverige nu, vilket betyder att jag har rätt mycket att göra. Sedan några dagar tillbaka - till dagen jag åker har jag i princip haft varenda timme inplanerad. I like it, för tiden går fort och speciellt när dagarna fylls av så rolig saker.
 
Just nu sitter jag hemma hos min syster Emma. Linnea och jag är här och passar barnen medan hon är i skolan. Känner att det här är min grej asss, utbytte en gråtattack mot en macka, det gick finfint!
Andra saker som står på mitt schema är att köpa klart presenter till värdfamiljen, packa, grilla med vänner och främlingar, fira födelsedag, ha myskväll i Annas stuga, handla, spela badminton, träffa myskompisar, äta avskedsmiddag på grekisk resturang, träffa bästis och säga hejdå till fina vänner. Kommer sakna dem så sjukligt mycket. 
 
Ni ska vi kolla på Emil i Lönneberga, ciao!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Love it!

2012-08-21 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0