Froyo froyo froyo

Hej där hemma! Sitter nu i mitt nya rum tillsammans med gulligaste värdsystern någonsin. Ska skriva lite snabbt eftersom att jag har varit vaken i en massa timmar för mycket! Let's start with the flygresa.. Från New York skulle jag ta flyget, där skedde misstag #1: jag packade i nya parfymen, nya hårsprayet och nya nailremovern i handbagaget, klart det fick slängas.. Kom sedan till Cleveland, OH. Gissa vad jag gjorde där, om inte misstag #2: Jag tappade bort min telefon. Men oroa dig inte mamma, efter massa letande tog jag beslutet att gå till customer service och de hade fått in min telefon. På planet mot San Fransisco skedde ett #3, ingen kan skylla på mig dock, men flygplanet var sent så jag fick lite panik. När det äntligen stannade sprang jag för livet. Jag klarade det woooopa! På det sista flyget träffade jag en jättetrevlig tjej som jag satt och pratade med hela vägen. Skitbra, visst, men tror ni att mitt bagage kom fram då? - #4 Det gjorde det inte. Det har tappats bort påvägen! Toppen! Men troligen kommer det inom några dagar. Sen var det dax att träffa familjen. Gissa hur nervös jag var. Men allt gick så bra och jag är så glad, för de är förhimla snälla!!! 
 
Sedan vi kom hem har vi ätit, åkt och köpt lakan och stannat på världens bästa Froyo-ställe. Tusan vad smaker och tusan vad toppingar! Himmelriket! Men nufår jag nog ta och sova. Imorgon blir det shopping och bio med Jessica! Puss (allt är säkert felstavat, men orkar inte bättre nu hehe)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Pappa och jag drar en lättnadens suck! Nu är DU på plats i alla fall :-) Tack gode Gud att du hann med sista planet! Roligt att höra att det känns bra nu när du kommit fram. Det lär väl ta en vecka att komma i fatt ordentligt med sömnen dock. Love you <3 <3 <3

2012-08-25 @ 09:01:15
Postat av: Vicki

Ajajaj, vilken otur! Hoppas det löser sig med bagaget!

2012-08-25 @ 10:15:18
URL: http://vickiso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0