FILMTIRRE?

TJA!
Ligger här i min säng. Vet inte vad det är men jag vill alltid gå hit nu för tiden, det är som en magnet. Antar att jag bara är allmänt trött som vanligt. Jag gick faktiskt och tittade upp det i veckan, det var två saker som jag fick göra - blodprov & kissprov. Jag fick med mig en mugg in på toaletten och när jag satt där redo med muggen så kommer det in en tjej i tjugoårsåldern och jag inser hastigt att jag glömt låsa dörren. Aouch. Sen var jag inte tillräckligt kissnödig heller så jag gick därifrån utan resultat. For your information 
 
Excuse me, osv. Nu var det i försig inte det jag tänkte ta upp. Jag tänkte ta och ladda upp med lite filmer till resan och även under året. Blir rätt svårt att göra det där, troligen kommer kära Aina och knackar på min dörr. Så jag tänkte höra om ni har något tips? Helst lite lättsamma, romantiskt och roliga men ändå lite dramatiska filmer. Anyone? 

Kommentarer
Postat av: .

I USA finns det som små "boxar" i mataffärerna där man kan hyra filmer för ca 10kr! Typ alla filmer finns och man får ha dom flera dagar! Hoppas du får det jättebra i usa!

Svar: Men ååååååååå vad bra!! :D Får kika in det!
Ida Forssén

2012-08-16 @ 14:31:02
Postat av: IdaF

anmäld för nedladdning av filmer

Svar: haha lol wille
Ida Forssén

2012-08-16 @ 15:08:26
Postat av: Johannaaaaaaaaaaaaaaaa

Lejonkungen 1 och 2!!!! :D PUUSSSS! <3

2012-08-16 @ 19:00:50
Postat av: Julia

Brides maids, Hungerspelen, the proposal, miss secret agent 1 och 2. Lite sent men men.. ^^ Ha det bra i USA även fast vi inte känenr varandra så hoppas jag du får det grymt! :)

Svar: Taaack!! Nej går jättebra nu med! Och tack igen, det ska jag ha! Snäll du är. :D Kram
Ida Forssén

2012-08-20 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0