EY JAG ÄR FRAMME

HEJ ALLA! Japp, nu är jag framme på hotellet. Allt gick helt utmärkt! Okej, vi drar igenom det hela snabbt och börjar från morgonen.
Klockan ringde klockan halv 6, jag vaknade tjugo över fem. Snabbt efter åkte jag, mamma, pappa, Linnea och syster Anna till Arlanda. Nervositeten kom inte förrän jag kom innanför flygplatsens dörrar. Det blev dax att lämna in bagage, alltså även dax att ringa sista samtal till bästis och därefter säga hejdå till familjen och min Nea. Jag trodde jag skulle smågråta hela vägen hit, men icke sa nicke. Jag har faktiskt inte gråtit en tår. Klart jag var ledsen, men samtidigt så nyfiken på mitt stora äventyr. Jag gick in i genom gate-grejen och nervositeten släppte. Kände mig på nåt sätt lite fri osv. Det blev en hel väntan, men toppen gick det. Vi var på planet och lika toppen gick det där. Sjukt kuligt. Jag och Anna taggade så hårt att grann-sittarna skrattade åt oss. Okej, sånt här är inte så intressant så jag slutar här. Det gick grymt helt enkelt. Och nu sitter jag här. Lycklig och allt sånt! Nu ska vi kolla in hotellet genom att doppa fötterna i poolen eller nåt innan vi allesammans drar och äter middag. Saknar er. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mina

Läste du mitt brev? :) Saknar dig älskling! Ha det bäst!! PUSSS!

Svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! SAKNAR DIG FINA DU <3 PUSSARPUSSAR HOPPAS DU HAR DET GRYMT MIN KÄRA
Ida Forssén

2012-08-21 @ 23:23:35
URL: http://minagilbertssons.blogg.se
Postat av: Anna

Är det någon som heter Josefin där? Det är min klasskompis Andrea Melins bäste vän :D Åhh vad häftigt!!!

Svar: Nepp, inte vad jag vet iallafall! Är dock 60 person så kan ha missat någon Josefin :O
Ida Forssén

2012-08-22 @ 21:00:37
URL: http://itsanna.blogg.se
Postat av: Mammi

Skönt att allt har gått så bra! Hoppas Ni har det toppen i "the Big Apple". Love you! Kraaaaam

2012-08-22 @ 21:14:26
Postat av: Emma

Åååååh lillasyster du är så modig :D

2012-08-22 @ 23:20:14
Postat av: Anna F

Så himla cool Ida! jag hade en skitbra dag också, jag backade in i grannens bil! WOHO...

Svar: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHA
Ida Forssén

2012-08-23 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0