TJOBRO

Hej. hej. hej. hej. hej. hej. hej. hej. hej. hej. och heeeeeeeeeej.
Idag är första dagen på länge som jag inte har homework, har därför för tillfället ingenting att göra, tänkte därför skriva en trudelutt på min bloggis. Men ÄäääääÄÄä, jag har typ ingenting att skriva. Jag gör det vanliga.. cyklar till skolan, är i skolan, cyklar hem, pluggar. Fast måste tillägga att jag nu, eftersom att jag har bytt den tråkiga/svåra engelskaklassen till English 10 (vilket betyder att jag går med Sophomores), tycker att skolan är SUPERSKOJT. Jag klagar inte för ennnn sööööööööttt jag känner går där hehehe. Vad mer har jag att berätta?.. Lite randomstuff:
- jag har ett STORT bugbite på min rumpa AJ
- staden jag bor i är den tredje största smoking weed-stället. I can tell
- skicka lappar är nå himla populärt här
- igår var vi på Ron's (muy bien food) och killen bredvid spiller ut soyasås över hela sig + sin mat + sin fru, vilket resulterar i att jag skrattar ytterst högt och tårarna rinner. Han sa att det var härligt att höra lite skratt, så jag kände mig lycklig att få bidra till att göra någon annan detsamma
- jag är glad
- har gått på första lunchdejt
- jag saknar er där hemma
- lite kult när folk känner igen mig i skolan som "Sweden"
- "good shit" = "bra skit" = (min vpappa säger) "brakskit" = roligt
- älskar era kommentarer mamma, pappa och Emma hohoho
- fredag's my first footballgame
- har ont i rumpan, fortfarande
- jag är alltid på knashumör när jag bloggar och ööööö överdrivet blir det

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Ida! Skönt att det har löst sig med engelskan! Jag har antecknat angående "bugbite" :) Tredje största smoking weed-stället, knappast något att vara stolt över :( Märker du det? Kan din familj spanska? Lär du dig det också? Footballgame på fredag: ska du spela eller titta? Här är allt väl förutom att Linn krockade i går men det gick förhållandevis bra och hon kom inte till skada (och inte tanten i den andra bilen heller) Jag passar Leon och Oliver idag men nu sover båda. Emma tentar. Pappa och jag har bokat en resa i december :)
Glad att du är glad gumman! Har du någon mobil nu? Förlåt nu blev det 20 frågor...
Love you!

2012-09-20 @ 13:58:00
Postat av: Emma

säkert att det inte var du som KASTADE soja på honom sen bara asgarvade? :( För det är faktiskt inte snällt!

2012-09-22 @ 21:13:17
Postat av: Emma

Vem lunchdejtade du med? :O Bilder på detta?

2012-09-22 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0