FIRST DAY IN HIGH SCHOOL

Tjolahoppsnopp!
Hemma från första dagen i skolan. Jag är lite glad för jag var störtsäker på att ingen skulle vilja äta lunch med mig, så jag skulle få gå in på toan och äta. Som i Mean Girls. Men eeeey, första dagen gick rätt bra!

First period var teamsports/soccer och det var det roligaste på dagen. Var med ett gäng tjejer och även med min värdkusin som också hade valt samma. Det var mest lek, så jag är asnöjd!

Second period var art. Var kul och intressant, satt bredvid en trevlig tjej som hjälpte mig när jag behövde. När fet blev lunch frågade jag henne om jag kunde henka å äta med henne. Hon tog med mig till ett pizzaställe där vi  mötte upp hennes vänner! Och gissa vad.. det blir pizza till middag också! Vad mer? Sitter och äter Reeses (=jag kommer inte få plats på planet hem sen, sorry guys)

Third period var nature in literature. Rätt konstig klass med konstiga människor, pratade om sånna där djupa och spårade saker som man inte ens fattar. Började bli trött.

Fourth period var U.S. history. Jag hade blivit ännu tröttare och jag halvsov igenom hela lektionen. Sedan släpptes vi fria och nu är jag hemma. Hyffsat trött, men jag är glad att jag överlevde första dagen! Gick bättre än jag trodde wiii


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur långa dagar har du i skolan egentligen :O Lyllo dig dom har godis :( :P

2012-09-08 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0