Start

Hej! Nu har dagarna på det nya året börjat forsa på. Har flyttat massor så ömmheten i armarna tog över. Sedan har jag också varit med yelda. Hennes värdpappa är brandman så vi fick följa med till stationen och klättra på bilarna och kolla runt. En dag ska vi få spruta vatten också! Hehe jag var som ett litet barn.

Morgonen därpå, vilket var igår gicl vi upp klockan 4:10 för att åka till bussen mot skidbacken! Vi åkte til Mt Bachelorette vilket var en mycket fin en. Men om jag ska vara ärlig så höll jag och yelda oss mest till barnbacken medan killarna tog den stora. Anledningen var att det var hennes första gång och min andra gång jag testade snowboard. Hehe aldrig igen.. Men den gången vi inte tog gröna backen fick vi skjuts ner på en släde av två killar som jobbade där = höjdpunkten. Hade trots en massa ont i rumpan jätteroligt och kommer till hundra gå tillbaka dit fast med skidor. Idag kan jag inte beskriva min träningsvärk. Vad jag en gör så värker det. Aja nu ska jag sova. 07:40. Haha natti. Oj så många bilder på mig inser jag nu xpppppp


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mycket kul du får följa med på! Har ni flyttat klart nu?
Jag gillar när det är mycket bilder på fina Du <3
Kraaaam

2013-01-08 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0