Ser ni hur blont det är?!?!

Hej!! Tänkte bara lägga en snabbis. Det känns verkligen som hemma här nu. Och det är fint. För det mesta hänger jag runt med Yelda. Igår dock, kom två killar fram till mig och frågade lite om min longboard. Jag hade inga speciellt smarta svar, det var mer "ööh jag tog den som kändes bra. Förövrigt ramlade jag i affären så att alla fyra som hjälpte mig att välja skrattade åt mig". Men iallafall, killarna frågade om jag ville hänga med och åka lite idag efter skolan. Var taggad till hundra, men såklart har jag blivit sjuk. Aj mitt huvud och dumma dumma förkylning. Känner mig lite ocool som alltid är så seg på lektionerna och nu när jag är sjuk och bara vill sova så måste jag plugga och ta igen så jag inte bli ännu segare. Svårt. Men det ska väl vara så kanske. Annars har jag toppengrejer framför mig så jag hoppas att jag blir frirre!! Annars då? Kolla vad blont mitt hår är!!!!!! Det är serri platina nere. Tssss

 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Oj! Det var det ljusaste hittills. Riktiga guldlockar. Fint! Lite som när du var liten. Krya på dig gumman! Du är coolaste tjejen ever! Älskad och värdefull!!! Glöm inte det <3<3<3

2012-10-04 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0