Thanksgiving

Hej på dig Sverige!
Det var ju thanksgiving. Har blivit väldigt dålig på det här med att fota, men känner lite att jag hellre ser allt i verklighet än genom kameran så ni får nöja er med dessa få. Jag får helt enkelt berätta istället! Först var det frukost hemma hos aunt Janet så vi gick dit och åt laxbagels och en massa röror osv. Blev mättmätt och det fick mig att undra hur folk klarar sig hela dagen ut. Klockan tickade lite lätt och det blev dags att åka hem till grandma och grandpa! oooo jag älskar dem, de är så mysiga! Där stannade vi hela dagen och vi pratade bl a om fina saker som Hawaii, blått vatten och vita sandstränder hehe, vi spelade spel och åt. Tusan vad vi åt, jag gick med gylfen vidöppen från morgon till kväll. Kvällen var lång. Efter hela turkeyn (jag tappar mina ord!!!!) kalkonen* var uppäten åkte vi hem och fixade lite inför black friday. Det är som sagt den natten man går ut för att shoppa för att rean är finfiiiiiiiiin. Alltså NEJ!! Det var så mycket folk så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Varje kö slingrade sig ett varv genom varje affär och ut för ingången. Och innan klockan var prick, alltså insläppstiden, ska vi inte ens tala om haha, kön var stört lång utanför the mall! Önskar att jag hade kameran alltså. Vi stannade i kanske 3h utan att köpa någonting. Ställde oss i kö två gånger men gav även upp lika många. I Old Navy-kön stod vi i ca 1,5. Död var jag. Men vi åker tillbaka någon dag snart i stället och hoppas på att det finns någon rea kvar. 
Jag hade iallafall en grym thanksgiving. En sån ätbar dag borde vi ha hemma hehe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt det låter. Vi kan väl hjälpas åt att fixa en kalkon nästa november när du är hemma och införa lite thanksgiving även i Sverige. Det kan man aldrig få för mycket av! Hälsa alla där från oss.
Kram älskade gumman <3

2012-11-24 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0