Lite sneak från halloween

Världens bästa mums!
Yes jag var militär!
Fick A på min personal fitness plan!!
Lite randombilder också. Det var allt jag hade på min kamera dock nu, men Yelda har lovat att skicka mig halloweenbilder ikväll. Idag ska jag följa med en vän till kyrkan där de har någon slags dansgrej, ska faktiskt bli roligt! Men innan det ska jag till Shopko och handla in cupcakesaker för att kunna baka till tisdag då jag har min cupcake tryout! Haha, vi måste baka 24 stycket och så frågar de hela klubben om de approvar mig, får se hur det går!
När vi ändå pratar om tryout så ska jag troligen gå på tryout för basketball! Är inte säker än men kanske.. Vore lite kult att ta igen mina 6 kg. Haha nej men att ha en sport att göra efter skolan! ..och när vi ändå pratar om basketball så måste jag nämna att jag är lite nervös inför måndag, för att det då är ny termin vilket betyder att alla mina klasser är helt nya och att jag troligen inte kommer känna någon alls! Blir roligt ändå.. aja nu ska jag nog gå!! Puss

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej fina Ida! Vad kul att se alla bilder! Grattis till A:et! Bra jobbat! Är övertygad om att det går bra på måndag i skolan, tisdag när du ska baka, onsdag osv - no matter what comes up and you know why ;)
Love U

2012-11-05 @ 08:24:05
Postat av: Mina

Åhh, vad duktigt du är!! :D :D Puss

2012-11-05 @ 13:21:13
URL: http://minagilbertssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0