First day in Manhattan

Godmorgon på er!
Igår var vi ialla fall på Manhattan och vi hade det så sjukt bra! Det började med en tour som tog ett par timmar och efter det blev det shopping. Jag, Anna och Emelie virrade runt bland alla stora skyskrapor och det kändes så bra mohaha! Förutom en gång. En dålig gång.
Det stod tre stycken välbyggda breakdansare mitt på gatan och en himla massa folk hade samlat sig runt. Plötsligt så pekar han på mig och ba "come here" och jag ba "oooh nooo". Ändå tog han mig i armen så jag fick gå in i ringen, efter alltför många minuter gjorde han en volt över mig och jag släpptes. För er som känner mig vet att mitt ansikte har en tendens att bli rött. SÅ blev det! Men hade iallafalll en skitbra dag med Empire State Of Mind-låten ekandes i mitt huvud från morgon till kväll, I like it. Uppe tidigt för att se ännu mer delar av New York, see yaaa! (:
 
Har under hela natten försökt ladda upp bilder men internet är så sjukt segt så ingenting händer. BLÄÄ. Jag får helt enkelt försöka senare, så håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0