Länge sedan

Hej på er där hemma. Jag är inte överdrivet bra på att blogga, men jag vet inte, jag har inte velat helt enkelt. Det är så mycket som händer, som är min vardag, men ändå känns så otroligt megaunderbart. Jag har världens bästa människor runt om (och ni där hemma såklart hehe) och jag vaknar varje morgon och är så allmänt lycklig på nåt knasvis. Drömde för tredje gången att jag var hemma i Sverige igen och jag var sådär riktigt ledsen man kan bli ibland.
 
I alla fall så har jag fått nya klasser som jag älskar, börjat gå till gymmet ofta, ut och springa då och då, umgås med vänner, långa bra konversationer med värdfamiljen, snowmobile, pulkagrej, shopping, klippt mig, färgat hår.... okej kommer inte på saker liksooooom, men imorgon åker jag till Salem, vilket är huvudstaden av Oregon, på onsdag fixar jag naglarna och på fredag åker jag till LAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOO
hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att höra att du har det bra! Fullt upp med kul aktiviteter ser jag:)
Ha en härlig trip till LA med familjen också <3 <3 <3
Älskar dig gumman!

2013-02-09 @ 15:32:54
Postat av: Stephanie - collegestudent i usa

Kul!! Riktigt härliga bilder också! :)

2013-02-10 @ 18:59:04
URL: http://Stephaniejf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0