Europaträff

TJENA!
Idag hade vi, ett gäng utbytisar, bestämt oss för att shoppa tillsammans. Rätt skönt att några bor så nära. Jag tog cykeln till Valley River och där hittade jag William, Dina, Amelie och Frederik. Blev alltså en Sverige-Norge-Danmark-blandning. Ni anar inte hur skönt det var att för en sån lång tid prata svenska. Allt ba flööööt. Så vi pratade, shoppade, pratade och vi åt. Och pratade. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det var aptrevligt. För det var det. 
Gick för att äta lite froyo, här ser ni en del av toppingen.

Jag har länge klagat på att jag inte har hittat nåt att köpa! Men idag minsann, då köpte jag lite fint! GLATT HUMÖR.
Glad svenne!!!!!!!!
Hyffsat glad danske gutt
Tjo

Kommentarer
Postat av: Mammi

Wow! Det fanns lite att välja på till froyo:n! Gillar ditt val. Mums á la London :)
Snygg skjorta Ida! Din stil!
Kram

2012-09-10 @ 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0