ccccccoooolllleeeeeeeeessssssttttt

Hej på er mina käraste! 
Idag skulle jag ju ha Try Out, men dumma dubbelbokningar.. Vi hade visst redan planerat att åka iväg till mina hostgrandpas' hus. Var lite synd, men nu känns det toppenbra eftersom att jag fick ha en skitbra dag ändå + att jag istället får ha Try Outen på onsdag, vilket betyder att jag hinner göra några armhövningar innan. Känns lite bättre då hehe! 
 
Hos värdmormor & morfar chillade vi mest. Lite med hästarna och geten hehe. Nej, men vi åt, pratade och lite sånt. Mot kvällen så var de så gulliga!! De hade bakat en tårta till Stacey (som fyller år idag) och mig (som fyller år torsdag) och gissa om det var en oreotårta? DET VAR EN FRIKKIN OREOTÅRTA! Fråga någon som känner mig hur mycket jag tycker om oreos. Swääängswäng.
 
Annars dåååe.. blir rätt fullt i veckan! Imorgon ska jag nog följa med Jessica och vara barnvakt, sedan är det registration i skolan och efter det ska vi shoppa + äta god pizza. Onsdag: orientation i skolan och soccer try out. Torsdag: maaaah birthday. Fredag: första skoldag. Lördag: Garage sell. Så långt vet jag nu. Saknar er där hemma! 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men vad roligt Ida att du har så mycket trevliga saker inbokade och inte behöver sitta och ha tråkigt :) Också oreotårta på det. Fattar att det "made your day" :) Vems barn ska ni sitta barnvakt åt? Tur att det gick att göra try-outs senare. Lycka till goa Ida! Vi saknar dig! Kraaaaam

2012-09-04 @ 08:46:09
Postat av: Emma

Du tog receptet på OREOTÅRTA va? VAAAAAA?

2012-09-04 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0