BIRTHDAYKID

HEJ HEJ! 
Idag fyller jag år lite grann. Har inte hänt så mycket, men för någon timme sen fick jag en fet tårta och en fet happy birthday-sång + en massa godis. Så snela! Plus att min vän och min mamma hade skickat en massa svenskt godis till mig så nu har jag många varor i mitt skafferi. Nu måste jag sova, för imorgon har jag nämligen min första dag i HIGH SCHOOL! WHAAAAAAAAAAAA! Skriver mer imorgon. Puss (önska mig lycka till med att sova). 
Tog en cykeltur med syster min
Snabb hund
Haha skön bild på min vbroder hoho

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen fungerar det att komma in på din blogg igen :D Grattis igen i efterskott lillasyster, hoppas din födelsedag rockade!

2012-09-07 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0