Vi kör igen

Gylfen Ida Pannkaksbollar ftw
Nån wierd tjejjjj assss
 
Skrev ett långt inlägg men allt raderades (classic) så jag skriver allt lite snabbt bara. Börjar undra vadtusan jag skrev. Hmm.. Allt här går i alla fall bra här! Skolan är tragiskt nog så rolig att jag blev ledsen när jag fick reda på att vi idag var lediga haha! Men det gav mig tid att åka till gymmet igen, har blivit riktigt hajj på det där nu. Njuter av träningsvärken jag går runt med. Annars har jag shoppat vinterkläder, simmat, haft sleepover och gått på sista football game ever. Btwww, jag har inte berättat hur himla duktigt vårat lag är! Vi har vunnit alla games hittills och det är inte direkt jämnt, utan vi har vunnit överlägset! Så vi går vidare till playoffs nu, vilket inte kommer hållas vid min skola sååå.. det blev det sista jag såg som sagt. Eller jag kommer ju tillbaka till college kanske hehehehehe. hedddåå

Kommentarer
Postat av: Emma

I MISS U SO MUCH!!

Jag kommer inte släppa iväg dig igen när du kommit hem :) Du kan få komma till Bällsta som au pair om du vill :)

2012-11-13 @ 10:51:05
Postat av: Mamma

Om det mot förmodan är någon annan som likt mig inte är så haj på internetförkortningar så kommer i alla fall en liten förklaring här: Bokstavskombination ftw utgör en förkortning av engelskans ”for the win”, ftw betyder att man tycker om något väldigt mycket. Ett exempel på hur uttrycket kan användas är under en pågående diskussion om, låt oss säga, de bästa filmerna någonsin, om du då anser att Starwars är de bästa filmerna då skriver du Starwars, ftw!(starwars for the win).
Så nu slipper du också googla :)

Ida: Vad kul att du har så mycket trevligt för dig och att allt går så bra! Jag är så glad för din skull :)
Hur gör man en pannkaka som ser ut som en boll?
Vad gör du på gymmet? Maskiner eller gympaklasser?
Kraaaam

2012-11-13 @ 14:47:38
Postat av: Ellen osv

kära jistanes vad mysigt allt låter, och vad snygg du är :(
vi saknar dig massor här hemma i den tråkiga skolan, eheh

2012-11-16 @ 00:20:10
Postat av: Emma

Jag trodde helt ärligt att ftw stod för fuck the world!
HAHAHAHA

Emma ftw

2012-11-17 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0