Chocolate

Heejjj! 
Är trött som jag vet inte vad så tänker inte skriva nåt längre inlägg, men tänkte bara berätta att jag har bakat lite. Imorgon är det thanksgiving vilket betyder att vi kommer att äta VÄLDIGT mycket, så då tänkte jag att när köket ändå är i full gång så kunde det kunde vara lite trevligt att bringa lite svenska finsaker till röran med. haha. så det blev i alla fall kladdkaka med extra mycket florsocker och chokladbollar med äckelbrunsocker. Fast det var rätt gott ändå. Imorgon natt är det black friday också, vilket betyder att vi vid midnatt går ut och shoppar för att butikerna har exklusiva reor mitt i natten! Är taggitaggad, får se vad jag finner där. Sen resten av helgen det blir det nog kompisar, pizza, monopol och mat. Resterna lär väl räcka tills jag åker hem hehe. Jajjaja, såhär blev det iaf! Och sen ser ni min fina obey-tröja + att jag följde NoShavingNovember-trenden hehehe. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du passar seriöst i unibrown, det borde du ha även i december :) jag har tappat min iPhone så att skärmen har fått en spricka. Varje gång jag ser sprickan börjar jag av någon anledning längta efter dig <3 kram idus!!

2012-11-22 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0