AND I'M IN

Jajamensan! Jag är approved och är nu officiellt en äkta medlem av Sheldon Cupcake Club untz untz!!
Okej, så igår var det en ny termin vilket betydde att det var helt nya klasser. Jag hade en lättare US history, en lättare engelska och basketball. I mina teoretiska klasser är vi lite färre men jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dem!!!! Har hamnat med så bra människor. Typ idag så fick vi en liten rast och då red jag på en killes rygg och min kompis Brittain på en annan killes, så springer vi i the hallway och de faller ner pladask, kunde inte sluta skratta. Sen så hittar vi en sån där dricka-vatten-kran och har lite vattenkrig. Sen var det ju basketball också, vilket jag var så besviken på. Inte roligt alls så jag dropped it och nu har jag choir med Yelda istället. Är så väldigt taggad på skolan imorgon att det inte går att beskriva! Jag har dock ingen klass period 4 än, men det hade inte heller Daniel och Austin så vi hänger lite runt skolan. Bl a på starbucks där jag drack en jätteäcklig dricka blä. Efter skolan så åkte jag, värdmamma och värdsyster till simhallen och körde waterarobics! Var lite kult faktiskt så nu är jag bangbangslut så ska ta och hoppa in i duschen och sova lite. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mina

Vattengympa <3 <3 <3

2012-11-07 @ 09:14:48
URL: http://minagilbertssons.blogg.se
Postat av: Mamma

Grattis till medlemskapet i Cupcake-klubben! Jag kan ju inte säga att jag är förvånad. Du har ju bakat några cupcakes i ditt liv kan man säga :) Vad roligt att du trivs i dina nya klasser! Passa på att lära dig så mycket som möjligt. Du kommer ha nytta av det! Kul med kören! Är det varje dag eller? Kram på dig älskade gumman <3

2012-11-07 @ 13:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0