AMERICAN EMBASSY

Lägg märke till Klaras pinnochionäsa på andra bilden. Tack på förhand (hahahah).
 
Hej på er! Låg och kollade film med Wille och Tamme, men de somnade. Helt och hållet. Kändes väldigt tyst så jag  tänkte passa på att göra något effektivt. Blogga typ...
 
Idag var jag iallafall på min tredje utbytesträff! Tyckte att det var asmysigt med så bra folk och sånt! Och så bra att man kan träffa andra med samma drömmar och samma nyfikna framtidsplaner på att upptäcka världen. Lajk very näjs.
 
Så imorse åkte några iallafall till ambassaden för att fixa visum, efter det så åt de lunch eller nåt. Allt detta medan jag satt och åt mack och -bärfrukost med Denise i solskenet. Solen ville dock inte följa med mig när jag skulle in till stan för att träffa alla, då det istället började regna och åska, precis som sist, så vi skyndade oss för att köpa lite fika och sedan springa upp till kontoret. Satt och fikade och delade åsikter och tankar om USA! Sen när vi bara var några kvar, så vi drog en spontanbio och såg filmen LOL! FYTUUUUSAN vad snygg han var! Ojojojoj. Fast jo, jag tyckte faktiskt om filmen i övrigt också. En typisk amerikansk förutspådd film, men det passar för det mesta perfekt.

Kommentarer
Postat av: Klara

Ååååh min fina näsa!!!! Tack för en mysig dag :)

Svar: Jaaaaaaaa kärlek! Tack själv Klaris :D (glöm inte att söka upp Fransisco Lashowski hihi)
Ida Forssén

2012-08-01 @ 09:18:24
URL: http://kjellstroms.blogg.se
Postat av: Klara

Jaha det va han! Han är också galet snygg omgggggggg

2012-08-01 @ 11:17:59
URL: http://kjellstroms.blogg.se
Postat av: Frida

Först och främst, haha la du ut den där jävla bilden!

Nää min vän ju, som kanske liknar kenza lite... ;)

Svar: Klart den ska få vara med, förhimla bra! Hahaha na alltså lite räcker inte till...
Ida Forssén

2012-08-06 @ 22:07:17
URL: http://Glossyblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0