THE HUNGERGAMES

Hej hopp, hoppas ni sover gott där hemma! Ska också sova snart har jag tänkt.. Tänkte berätta lite om min första heldag hos la famila! 

Började med att jag, pga tidsomställningen, vaknade klockan 6.. Men var ändå trött så det var skönt att ligga kvar! Vid nio, cirkus, gick jag upp och såg att mitt bagage hade kommit! WOO! Så skönt att få lite svenskt godis och slippa låna massor av saker, så nu sitter jag i min egen pyjamas hihi. Min värdmamma gjorde en jättegod smoothie till mig som frukost. Efter det kom mina värdkusiner och värdgrandparents, så vi pratade ett tag, fast måste erkänna att jag inte var allt för delaktig eftersom att jag var så trött. Tog istället powernap! Efter det vi åkte till min värdmoster och hjälpte dem, för de skulle flytta till Florida. The clock was tickin och det blev dags för middag och jag måste bara berätta hur mycket jag älskar den amerikanska maten!!! Jag är helt kär. Direkt efter middagen drog jag och Jessica och såg The Hunger Games på bio. Gooood shit! Och nu sitter jag här, trött men nöjd. 
 
Och btw, engelskan blir bättre och bättre för varje minut hohooooooooooooooo. Lite finfina bilder får ni!
Jag skulle hälsa att det var pekfingret hehe..
Okej, lite läskig då heheh. 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Härligt att höra att bagaget har kommit fram! Låter som bra första dagar. Så glada för din skull! Pappa hälsar. Kraaaamar

2012-08-26 @ 08:49:01
Postat av: Emma

Åååh så roligt att följa dig <3 Du ser greeeeeeat ut!

PussPussPuss

2012-08-26 @ 15:49:33
Postat av: Denise

Vilken bra första dag! :) Skönt att engelskan flyter på också! Cool värdsyster du har, hälsa! ;P kraaaamisar

2012-08-26 @ 21:46:23
URL: http://Usadenns.blogg.se
Postat av: [email protected]

Tycker du kan ta och fotta lite i huset och visa oss som läser hur det ser ut i ditt hus! kramkramkrampusspusspuss

Svar: du kan få din egen rundtur iställleeeeeeeeeeeet pusssssssssss
Ida Forssén

2012-08-26 @ 22:11:33
URL: http://kosmasimerica.blogg.se
Postat av: Johanna

Gud va härligt att höra att allt verkar ha gått bra till slut! Hoppas du kommer ha det ännu mer awesome! Puss!!! <3

2012-08-27 @ 11:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0