Placement

Hej gott folk!
 
Okej, såhär gick det till... Jag vaknade upp och såg att Explorius hade ringt. Tankarna började snurra som en torped inne bland hjärncellerna. Jag ringde upp och en trevlig Jonas berättade att de hade hittat en skitbra värdfamilj till mig. Äntligen hade dagen kommit. Jag blev så glad att jag började skrika, skratta och gråta samtidigt! Jag kände mig lite dum där på telefonen, men snabbt sket jag i det och när jag la på kunde jag skrika lite högre. Det här är ungefär vad jag fick veta:
 
Jag bor i en familj med mamma Teresa, pappa Brad, bror Anthony, syster Jessica, hund 1 och hund 2!  Min bror är ett år äldre, alltså född 1994 och min syster är född 1999. Så glad att jag fick någon i min egen ålder. Lär få fler möjligheter, tips och upplevlser! Jag ska bo i staden Eugene, Oregon. Staden ligger på kusten WEHO och vädret är lite varmare än i Sverige, alltså bara bättre! Mitt hus ser ut som ett typiskt amerikanskt hus och jag älskar det. Varken litet eller stort! Jag ska gå på en stor skola som heter Sheldon High School, där det finns en himla massa möjligheter när det gäller sporter. På skolan går det cirkus 1 700 elever, bl a min värdbror. De sa att jag skulle åka den 28, vilket jag djupt ställde in mig på. 
 
Jag hörde ca 50% av detta men fick som tur var ett dokument på mailen där allting stod, var bl a säker på att jag skulle till staden Huguegege. Eugene hette den ja.
 
But here's the thing! De ringde nyss från Explorius och sa att min datum var ändrat till den 21, omg!!! Blev en aning chockad, lite nojig, men det blir så himlans bra! Jag åker ju för tusan om 12 dagar! Kan inte tänka klart woooooopa! Vet som sagt inte så mycket, men nu har jag i alla fall mailat min värdfamilj så jag berättar mer när de har svarat!
 
Lite likt Sverige, lite fint.

Kommentarer
Postat av: Wille

Vart ska du bo någonstans? :) hej

2012-08-09 @ 18:47:05
URL: http://lostinamerica.blogg.se
Postat av: Wille

Vart ska du bo någonstans? :) hej

Svar: i beijing, kina :) I Eugene, OR! Du du du då willy pong?
Ida Forssén

2012-08-09 @ 18:47:05
URL: http://lostinamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0