OF MONSTERS AND MEN

Hej hej hej hej. Ni som har lite koll på det här med utbytesår och så har säkert hört det här uttrycket med berg- och dalbanan. Hela utbytesåret är som en berg- och dalbana. Ibland är allt super och ibland är det inte lika super. I princip så. Men ingenting är heller tillfälligt så det gäller att uppskatta när det går bra och att kunna se frammåt när det går mindre bra, utan att stänga ögonen och blunda för verkligheten. På annat sätt går man inte vidare.
Poeticmode: on. 

Idag dock, är den znabba vagnen i berg- och dalbanan lite lägre ner än vanligt. Saker är knas och jag är så nojig över så mycket. Alla möjliga dåliga tankar ploppar upp i huvudet gällande året. Det känns som att så mycket inte blev som jag hade tänkt mig. Det gör mig lite ledsen, men jag hoppas att det bara är annorlunda. Inte sämre. Annars är det något annat som kommer dra mig upp i berg- och dalbanan igen. För en dag är jag uppe på toppen! Det gäller att akta så att du inte flyger av, Ida Forssén. lol. tur att jag har lite jordnötsringar kvar iallafall!
(Jag vet, allt var bra igår ahah) 
"The dragonfly it ran away, but it came back with a story to say". 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep it up, allting kommer bli jetebrååå kan jag lova! idag är faktiskt den znabba berg- och dalbanan inte alls längre ner än vanligt! utan högre opp

2012-08-10 @ 22:15:45
URL: http://lostinamerica.blogg.se
Postat av: Vicki

Sänder ett gäng kramar och hoppas att de hjälper! <3

Svar: ÅÅ snäll du är!! <3
Ida Forssén

2012-08-11 @ 00:07:03
URL: http://vickiso.com
Postat av: Fredrik Branting

Of monsters and men = bästaste !

Svar: Jag gillar vad du säger pojk!!!
Ida Forssén

2012-08-11 @ 19:08:50
URL: http://FredrikBranting.blogg.se
Postat av: Mammi

Kram gumman!

2012-08-21 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0