LA LA LA LA LA LA

Hej där. Känner mig lite obekväm i denna sits då jag sitter mitt emot min spegel. Ida på morgonen är ingen vacker syn. Men ska försöka skriva ändå. Så guess what! Jag har fått mina flygbiljetter!! Jag tycker om dem hihi. Det jag kan se på dem är att jag inte kommer få mycket sömn. Det blir ett par byten och ett par tidiga mornar men det blir toppen! Har även läst igenom schemat under New York, jag blir så sjukt taggad men också så sjukt nervös. Hmmm.. växlat pengar har vi också gjort. And what else? Jag åker om tre dagar!! 1 - 2 - 3 dagar, fattar ni? Inte jag. 

Kommentarer
Postat av: täämmii

fan vad bra du skriver Ida my man <3

Svar: Du inspirerar mig babytämmi <3
Ida Forssén

2012-08-19 @ 01:24:00
Postat av: Jölle

Idaaa my hoooomieee! GL in the USA

Svar: ÅÅÅÅ JOLLEBOI! Tack, hoppas du klarar dig utan mig :D :D
Ida Forssén

2012-08-19 @ 04:33:19
Postat av: Matilda Öhman

Lycka till nu Ida! :D Kommer sakna dig<3

Svar: Tacktacktack, ha det bäst här hemma! :D DESAMMA! <3
Ida Forssén

2012-08-19 @ 11:00:28
Postat av: Annabannana

Spännande att få höra vad du ska göra i New York! :D

2012-08-19 @ 22:39:26
URL: http://itsanna.blogg.se
Postat av: Jölle

Höhöö, ska försöka ;))

2012-08-21 @ 04:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0