Come fly with me

Efter mycket om och men så fick jag idag hem rätt väska. Till en början köpte jag två, men man fick ha bara en så min pappa bytte ut dem till en större. Den var rosa. Lite för rosa, så jag bytte ut den till en blå. Nu är jag nöjdare än någonsin och den passar så klockers in i mitt rum!
 
Känner mig lite galen och så. Sitter här utan värdfamilj och vad är det nu... 36 dagar kvar till sista avresedatumet? Folk börjar packa dagen innan, själv kunde jag inte hålla mig så jag är i princip klar. Lite smått kvar bara och det känns übergöööött! Haha lol, kolla vad lycklig jag ser ut med den. Men vi ska ju ändå vara med om så mycket tillsammans, klart jag är lycklig. Ja. 

Kommentarer
Postat av: JULIA

varför har du ingen värdfamilj ännu!? :)

Svar: ärligt talat så har jag ingen aning, jag får inte veta någonting förrän jag officiellt 100% jag får ett samtal från Explorius (organisationen jag åker med) där de berättar allt, dvs var jag ska bo och med vilka osv. Det beror troligen på att skolan inte har öppnat än och allting därifrån har godkänts! De flesta har dock börjat få nu, så hoppas på min tur snart :)
Ida Forssén

2012-08-07 @ 20:40:56
URL: http://thursday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0